Annemie op de koffie
Zet je onderneming in de kijker met een goed gesprek en een tas koffie
Heb jij zin in een gesprek?
Wij laten de koffie al lopen…
Wat als een kop koffie het begin is van een goed idee?
In Annemie op de koffie ga ik, Annemie, in gesprek met ondernemers.
Geen stijve interviews, maar open gesprekken over het ondernemerschap, ambities,
obstakels, keuzes en alles daartussen.
Ieder gesprek begint met een simpele vraag: “Hoe drink jij je koffie?”
En van daaruit… begint het verhaal.
Elke keer een nieuw gesprek. Elke keer een andere blik.
Wil je zelf graag eens op de koffie komen?
Laat je e-mailadres achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
De koffie loopt al!
Bekijk hier de cappuccino's en de latte's
Hieronder vind je de nieuwste gesprekken van Annemie op de koffie.
Wil je geen gesprek missen?
Laat je e-mailadres achter en krijg elk nieuw gesprek automatisch in je mailbox. Warm, vers en met een stevige portie inspiratie.
Geen spam, wel veel cafeïne.